Pagina 13 ~ Comunicate de presa
Scopul principal pentru scrierea de comunicate de presa este obtinerea de acoperire mass-media. Prin urmare, atunci cand
scrii un comunicat de presa, cel mai important lucru de retinut este ca reporterul sau editorul caruia il trimiti este audienta ta principala. Cand planifici continutul comunicatului de presa, pune-te in locul lor si intreaba-te de ce ar trebui sa publici povestea ta.
http://comunicatedepresa.org
Pagina 13 ~ Alte saloane din aceeasi categorie:
Productie publicitaraTipografia Empire Print BucurestiAgentie de publicitateagentia de publicitate axilon produce reclame de orice tip in brasovcraiova print digital indoorAgentie de publicitate Brasov, DTP, printuri, print indoor, print outdoorAnunturi DambovitaAfaceri RomaniaHello Entertainment - Casting, figuratie, actori, copii, cascadori, hostess, real peopleProductie publicitara si reclame luminoase, decorari geamuriTipografia Graph ByteHusky Siberian Buzau-Husky de vanzarePrinturi, prelate , bannere, mimakiRomanian CopywriterAgende datateS.C X SPOT MEDIA S.R.LUn blog pierdut...Externalizare vanzari si cursuri vanzariweb design timisoara :: projectmediaPublicitate Stradala - Mix Media Advertising